2013. április 3., szerda

VII.fejezet ~Nem hiszem el,hogy újra...~

Itt a 7. rész!Jó olvasást!
1.U.I.:Légyszi használjátok lent a 'VÉLEMÉNY' részt.~Tetszik,Elmegy,Nem Tetszik
2.U.I.:Hosszú rész lett,képet nem teszek.Hagyatkozzatok a képzeletetekre ;)  
3.U.I.:Komizni ér :)



 *Alexis szemszöge*

Mikor vége lett a koncertnek a fiúknak még kikellet menniük a rajongókhoz,fotózkodni,autogramot adni.Addig minket visszakísértek az öltözőbe és várnunk kellett a fiúkra.A rendezők azt mondták,hogy max. 30 perc,de úgy látszik kicsit elhúzódott,mert már,majdnem 1 órája ott vannak.Ez a sok idő,csak még jobban kikészíti az idegeimet...



*Zayn szemszöge*

Úgy volt,hogy csak fél órás lesz ez az egész autogram osztás,meg ilyenek,de rengeteg újság író volt kíváncsi rám a szakítás miatt...Perrie-vel miért is szakítottunk,meg ilyesmik...Már kicsit untam,ugyanazokra a kérdésekre válaszolni.Ami pedig a rajongókat illeti,velük semmi bajom.Szívesen aláírok nekik egy-egy posztert,vagy képeket csinálok velük,-hisz nélkülük sehol se lennénk-csak már iszonyatosan fáradt vagyok...Még képzelődtem is..ami velem nem igazán fordul elő.Láttam a közönség soraiban a volt barátnőmet..amit kétlek,mivel már,azt hiszem,1 éve nem láttam.De mégis olyan valóságosnak tűnt.Gyerünk Malik!Ébredj fel!Mindjárt pihenhetsz,hisz holnap szabadnapot kaptunk.De ma még vár rád egy parti...
-Köszönöm.Szia.-mondta az utolsó riporter és végre elsétált.Már kezdett az agyamra menni...Én gyorsan fogtam magam és elindultam a fiúk felé,akik már csak rám vártak,hogy végre egy jót bulizhassunk.
-Na végre!Már azt hittem soha nem tűnnek el!-mondta Niall,miközben megveregette a vállam,hogy egy kicsit felviduljak,mivel tudta,hogy nehezen érintett a szakítás.És ha még ezek sem hagynak békén...
-Egyetértek!Na de menjünk,mert már biztos várnak a csajok.-mondtam mosolyogva a többieknek.Bevallom egy kicsit még rosszul éreztem magam,de megnyugtatott barátaim közelsége.Ahogy mentünk a folyosón folyamatosan egymást csesztettük.Niall-t azzal fenyegettük meg Louis-sal,hogy ha mi érünk előbb az öltözőhöz megesszük a kajáját.Erre Niall-nek olyan arckifejezése lett,mintha mindjárt megakarna ölni,ezért elkezdtünk futni.Harry és Liam kicsit visszatartották,hogy nyerjünk egy kis előnyt.Mivel tudtuk ha kajáról van szó Niall bedurvul és még gyorsabban is fut,mint Liam.Mikor megláttuk az ajtót gyorsan berohantunk és fogtuk,hogy Niall ne jöjjön be.
-Hmmm..de finom.-imitálta Louis az evést,hogy még jobban hergelje.
-Ne egyétek meg könyörgök!-kiabálta be Niall,miközben dübörgött az ajtón.Mi meg közbe majd szétröhögtük magunkat és hallottam a hátam mögött,hogy a lányok is jól szórakoznak.
-Engedjétek már be a szerencsétlent!-mondta nevetve Danielle.
Dan kérésére kinyitottuk az ajtót és Niall beesett Eleanor lába elé.
-A kajám!!!-tápászkodott fel.-El mondd,hogy megvan még!!!-nézett rá kétségbe esett arccal.
Eleanor pedig az asztalra bökött ami tele volt kajával.
-Oh...nyami..!!-mondta Niall csillogó szemekkel és máris megtámadta a Nando's-os csirkecombokat.

*Alexis szemszöge*

Jézusom!!!Most jött be Louis-sal!!!-gondoltam,miközben próbáltam elbújni Dan mögé,több kevesebb sikerrel...Mondjuk még nem látott,mert háttal volt nekem,épp Niall-t tartották vissza,hogy be ne rontson.Bevallom tényleg vicces volt a helyzet..De engem mégis a sötét hajú fiú kötött le...Sokat nem változott..csak a haja lett más..és az arca férfiasabb.Régen azt hittem,hogy ennél jobban már nem nézhet ki...De úgy látszik tévedtem..

*Zayn szemszöge*

-Istenem Niall..!!-temettem a fejem a tenyereim közé,nevetésemben...Nem hiszem el,hogy egy kis kaja miatt is ekkora ügyet csinál...idióta..:)
Mikor feleszméltem láttam,hogy már senki sincs mellettem.Eleanor Louis-sal,Danielle Liam-mel,Harry egy lánnyal beszélget,Niall pedig még mindig eszik.Várjunk csak!Lány?Yah igen el is felejtettem...A lány,háttal állt nekem.Hosszú haja lágyan omlott vállaira és egy virágos szoknyát viselt.
-Áhh Zayn!Gyere bemutatom neked Alexis-t.-intett nekem Harry.
Odamentem Harry mellé,hogy köszönjek a lánynak...mikor megláttam ledöbbentem.
-Lexi???-kérdeztem meglepedten.Erre mindenki felkapta a fejét és máris odajöttek.Még Niall is abbahagyta az evést,ami elég nagy dolog.
-Szia Zayn.-mosolygott rám zavartan.
-Jézusom!!!-mondtam mosolyogva,mivel rájöttem,hogy itt áll előttem és újra láthatom.Gyorsan odahúztam magamhoz,mintha féltem volna,hogy mindjárt elmegy.Először észrevettem,hogy meglepődött,utána Ő is szorosan megölelt.Nem hittem el,hogy újra a karjaimban tarthatom..
-Ti ismeritek egymást?-kérdezte meglepődve Danielle.Mi közben mosolyogva elváltunk egymástól.-Lexi!Te valami elfelejtettél közölni velünk!-nézett rá és várta a válaszát.
-Hát öhmm...-nézett mosolyogva rám.
-Majd én...-mondtam neki  és a többiekhez fordultam.-Hát öhmm..-vakartam meg a tarkómat..-Dan már neked meséltem Lexi-ről...-küldtem felé egy sejtelmes mosolyt,hogy gondolkozzon.
-Na ne!!!!Na...ne..!!-ennyit tudott kinyögni,mikor leesett neki:-Ti jártatok!?
-Hát valahogy úgy..-mosolyogtam Lexi-re,aki viszonozta kedvességem.
-Na akkor mit szóltok egy közös képhez?-kérdezte Eleanor,akinek a kezében eleve ott hevert a telefonja,mert előtte épp közös képeket csináltak Louis-sal.Gondolom onnét jött a jó ötlet,amit én is annak tartottam.
Odaálltam Lexi mellé.Eleanor rögtön elkezdett piszkálni,hogy miért állok olyan görbén...Tipikus..Mindig ezt csinálja!Mikor kiegyenesedtem Eleanor csinált pár képet rólunk.Utána pedig megmutatta.
Ott álltunk rajta mosolyogva,mintha régen mi sem történt volna...



6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Végre írtál :)) Imáádom, hamar a kövit <33 *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)*-* okés okés..majd valszeg hétvégén :)

      Törlés
  2. Tök jó lett!:)Már vártam a részt és a következőt is várom!

    VálaszTörlés
  3. Klasz lett, tökre el tudom képzelni xd :-) ♥ ügyes vagy =D

    VálaszTörlés