2013. április 27., szombat

VIII.fejezet ~Nem kellett volna...~

Itt a 8. rész!Jó olvasást!
1.U.I.:Légyszi használjátok lent a 'VÉLEMÉNY' részt.~Tetszik,Elmegy,Nem Tetszik
2.U.I.:Hosszú rész lett,képet nem teszek.Hagyatkozzatok a képzeletetekre ;)  
3.U.I.:Komizni ér :)


*5 perc múlva*

Mikor már mindenkinek köszöntem,kaptam Eleanor-tól is egy "Lesz mit mesélned" nézést,aztán Louis-sal félrevonultak.
Mikor hátranéztem láttam,hogy Liam és Dan felém közelednek.
-Na ez most...nekem sok!-mondta Dani nevetve,miközben odaértek hozzám.
-Szintén...-mosolygott rám Liam is.
-Háát...-ennyit tudtam mondani,mikor megláttam,hogy az eddig Harry-vel és Niall-el csevegő Zayn közeledik felénk.
-Sziasztok!-köszönt nekünk,aztán hozzám fordult.-Lexi,beszéltem Harry-ékkel és elmennénk bulizni Louis-hoz..jössz te is?
-Hát..nekem..-ennyit mondtam,mert Dani belevágott a szavamba:
-Hát persze,hogy megy!Ezer örömmel!-mondta miközben átkarolta a vállamat.Én meg csak zavartan mosolyogtam.
-Hát oké.Ennek örülök.Akkor minket Harry visz.Már mondta,hogy üljünk be.Jössz?-bökött fejével a kijárat felé.
-Megy hát!-mondta Dan és egy kicsit meglökött Zayn felé,látván,hogy nem igen akarok megmozdulni.Fogalmam sincs,milyen furcsa érzés kap el,mikor Zayn rám néz...valahogy mozdulni sem tudok...
Zayn megvárta míg mellé érek és elindultunk ki az épületből egyenesen a parkolóba.Az utat szótlanul és csendben tettük meg.Mindketten nagyon zavarban voltunk,hisz ennyi év után most találkoztunk először.
Illedelmesen kinyitotta nekem a kocsi ajtót és beültünk a hátsó ülésekre.
-Hát..öhm..mesélj mi történt veled az elmúlt években.-kérdezte Zayn kíváncsi tekintettel.Én is ráemeltem a tekintetem és nagyon komolyan válaszoltam:
-Férjhez mentem.Van 3 gyerekem és apám meghalt.-hadartam neki végig az egészet.
Zayn nagy szemekkel nézett rám.Én erre nagyon elnevettem magam.
-Áhh...ne hidd el..nincs férjem és gyerekem..
-Akkor apud is él...húúú már megijedtem.Amúgy,hogy van?-érdeklődött.
-Háát..-hajtottam le a fejem.-Az az egy része igaz.-mondtam miközben a könnyeimmel küszködtem.
-Lexi..én..részvétem.-mondta szomorúan.
-Köszönöm.
-Na srácok.Mehetünk?Amúgy változott a terv,mert egy klubba megyünk.-mentette meg a helyzetet Harry,miközben én egy könnycseppet töröltem ki a szememből és szerencsére,így Zayn nem vette észre.
Az utazás kínos csendben telt,mivel én most csak apára tudtam gondolni.Néha Harry kérdezett Zayn-től egy két dolgot a fellépésekkel,interjúkkal kapcsolatban.Nekem nagyon hosszúnak tűnt az út,pedig olyan 10 perc múlva odaértünk.
*A klubban* #21:17#
Mikor megérkeztünk én szó nélkül odamentem Eleanor-hoz,aki egy galambot tartott a kezében.Galambot?Na oké..
-Szia!Minek neked az a galamb?-kérdeztem El-től,miközben az ujjammal a műanyag madárra böktem.
-Áhh ő csak Kevin.Louis "háziállata"-mutatott idéző jelet a kezével-És most nekem kell rá vigyáznom,míg Louis vissza nem jön az italszerzési körútjáról.
-Hát rendben.Érdekelnek a részletek?
-Hidd el,hogy nem.-mire Eleanor ezt kimondta Louis vissza is tért kettő pezsgővel a kezében.
-Na szívem itt a pezsgő.Kevin-t pedig kérem vissza.-mondta Louis,visszavette Kevin-t és miközben kortyolgatta a pezsgőt,Kevin-t a vállára ültette.
-Hát ne haragudj meg Louis,de te hülye vagy!-nevettem el magam.Rögtön elfelejtettem,hogy eddig szomorú voltam.
-Semmi gond.Sokan mondták már.-mosolygott rám,azzal az idétlen mosolyával,melytől megint csak nevetésben törtem ki.

*Zayn szemszöge*

-Na ez mi volt?-kérdezte Harry,aki Lexi-t nézte,amint szó nélkül odamegy Eleanor-hoz.
-Nem tudom.-válaszoltam neki,de nem igazán figyeltem mire válaszolok,mert csak néztem Lexi után.
Nem tudom belsőleg mennyit változott,de külsőleg sokkal nőiesebb lett.Hiszen több év telt el azóta.Én is sokkal érettebb és felelősségteljesebb lettem és...
-Zayn!Ébren vagy?!-csettintgetett Harry az orrom előtt.
-Yah bocsi..
-Itt beszélek veled vagy fél órája...-nézett rám gonoszan.
-Tényleg bocsi csak...
-Még mindig szereted..-folytatta Harry a mondatomat azzal a 3 szóval,ahogy csak a fejemben folytattam.
-Én..nem..-próbáltam magyarázkodni,de felesleges volt.Magam is tudtam,hogy nagyon hülyeség...mivel még azóta sem felejtettem el...-Jól van talán.De nem tudom,hogy normális dolog ez,hogy azóta semmit sem változott a véleményem róla..-vallottam be.
-Ha engem kérdezel...szerintem nem.De amúgy komolyra fordítva a szót.Alexis egy nagyon szép csaj.Hülye lenne ha nem szeretne.Te egy jó fej csávó vagy.Menj kérd fel egy táncra és beszélgess vele.Gyerünk!-lökött a tömegbe Harry.
Amúgy nagyon is igaza volt.Hisz én vagyok Zayn Malik.Gyerünk Malik ne légy beszari-bíztattam magam.
Körülnéztem merre lehet Lexi.Mikor megláttam céltudatosan elindultam felé...vagy is mentem volna ha valaki nem szólít meg....

*Alexis szemszöge*

Louis-ék elmentek táncolni én meg ott maradtam egyedül.Szétnéztem hátha meglátok valakit akihez tudok csatlakozni,de helyette Zayn-t láttam meg,aki épp egy csajjal beszélgetett.Bennem akkor két érzés uralkodott..a csalódás és a féltékenység...Nem tudtam tovább nézni,ezért elfordultam...
Nem kellett volna eljönnöm ide....



2 megjegyzés:

  1. Na végre enged írni :D Szval már mondtam h szakadtam, meg édes mint mindig, nagyon ügyi vagy *-*

    VálaszTörlés
  2. Hoztam neked egy díjat drága :D
    http://thedangerousstory.blogspot.hu/2000/05/dijak.html

    VálaszTörlés